Nejede Vám internet, nejede wifi? Zde předklácáme první pomoc ,jak správně ověřit připojení do internetu?
Časté téma které se probírá mezi klienty, uživateli a až z 85% bývá porucha doma, než u poskytovatele.
Jako běžný uživatel, nemáme li zkušenosti se sítěmi, je namístě pár základních pravidel.
- Restartuje Vaše PC/NB.
- Restartujte Váš modem připojení k internetu (je jedno jestli máte internet bezdrátový, kabelový či opticky).
- Restartujte vaše domácí WIFI/router, ideálně ho nechte alespoň na 5minut vypnutý z elektrické sítě.
- Připojte se kabelem k modemu, tedy kabel, která vede do wifi/routeru „A“ vypojte „1“
- Zapojte vypojený kabel z Wifi přímo do notebooku „2“.
- Wifi nechejte zatím raději vypnutu.
- přejděte v prohlížeči internetu na nějakou webovou stránku, např. www.speedtest.net a klikněte na „GO“.
- Výsledky zašlete v případě požadavku poskytovateli k posouzení.
Takto vyloučíte možnost chyby domácí Wifi.
Pokud se stále objevuje nějaký problém v připojení, sepište kdy a jak se vám potíže projevují a pošlete je vašemu poskytovateli připojení na jejich podporu služeb. Poskytovatel navrhne optimální postup řešení.
V současné moderní době je z více jak 85% chyba na domácích sítích, kdy poskytovatel monitoruje stav až k vám na hraniční router, ale doma se může dít cokoli a do chyby se doma může dostat jakékoli zařízení, které poskytovatel nemůže na dálku diagnostikovat.
Co jsme již za mnohaletitou praxi řešili?
-překousané kabely od domácích mazlíčků
-zlomené kabely a nalomené koncovky kabelů
-nekompatibilní zařízení v síti (nevé notebooky,tiskárny,telefony)
-buráky v klávesnici
-zedníky a přeseklý kabel
-nefunkční zařízení nestaré více jak 2roky…
-staré PC které si s novými internetovými službami nedokáží poradit
-nové wifi a opakovače nakoupené bez konzuktace, které ruší sami sebe…
Je spousty chyb, které domácí siť mohou ovlivnit. Nejste ale na to sami, jen je potřeba někde začít a poskytovatel za to ne vždy může….
Nejnovější komentáře